Нормативно-правова база інклюзивної освіти

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання"

Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливим освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти

Функціонування ресурсної кімнати

Впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах передбачає не лише включення дітей з особливими освітніми потребами до освітньої діяльності, а й облаштування для них комфортного середовища. Одним з пріоритетних напрямків створення інклюзивного простору є функціонування ресурсної кімнати. Ресурсна кімната – це спеціально організований простір, де надаються психолого-педагогічні послуги та проводяться корекційно-розвиткові заняття. Особливістю такої кімнати є чітко структуровані та організовані зони: навчально-пізнавальна та побутово-практична./Files/images/resursna_kmnata/1.jpg/Files/images/resursna_kmnata/IMG-54513b380d486af73b47a23dffbe6ccf-V.jpg /Files/images/resursna_kmnata/IMG-89e44000f6445ebea60710f48c0fe474-V.jpg/Files/images/resursna_kmnata/IMG-1b52534a85f0a687595a8c63d280a12c-V.jpg/Files/images/resursna_kmnata/IMG-de62ba1d21c806179c32b64725d28d58-V.jpg /Files/images/resursna_kmnata/IMG-4f32894517c6940eb4ac1684b12333e4-V.jpg /Files/images/resursna_kmnata/IMG-45cf589b057e8bdec071f723d1dc6c2b-V.jpg

/Files/images/sotspsihslujba/Буклет.png /Files/images/sotspsihslujba/Буклет 2.png

Кiлькiсть переглядiв: 678