Нормативно-правова база інклюзивної освіти
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання"
Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливим освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
Функціонування ресурсної кімнати
Впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах передбачає не лише включення дітей з особливими освітніми потребами до освітньої діяльності, а й облаштування для них комфортного середовища. Одним з пріоритетних напрямків створення інклюзивного простору є функціонування ресурсної кімнати. Ресурсна кімната – це спеціально організований простір, де надаються психолого-педагогічні послуги та проводяться корекційно-розвиткові заняття. Особливістю такої кімнати є чітко структуровані та організовані зони: навчально-пізнавальна та побутово-практична.