ЗАКЛАД ОСВІТИ СЬОГОДНІ

Сьогодні наш заклад освіти — це творчий колектив однодумців: 79 працівників (57 педагогів), 35 класних колективів (909 здобувачів освіти), батьки і суспільство. Діяльність колективу - це не просто уроки, сценарії, газети, книжки - це наші душі, наш час, наш труд, наші долі, наш світ.
Ми пишаємося історією нашого закладу освіти, його традиціями та досягненнями і віримо, що він стоїть на порозі великих відкриттів.

Загальна мета діяльності Гімназії № 4 ММР ЗО: сформувати у кожного здобувача освіти оптимальний, притаманний йому рівень компетентності, що передбачає здатність, самостійно творчо приймати обґрунтовані рішення відносно теперішнього майбутнього на основі набутих у закладі освіти знань, умінь і навичок, цінностей і досвіду, та нести за них відповідальність.

Місія Гімназії № 4 ММР ЗО: створення організаційних, науково методичних, інформаційних, ресурсних умов, які сприятимуть усебічному розвитку особистості, задоволення інтелектуальних, творчих, емоційних та соціальних потреб; забезпеченню практичної підготовки обдарованої молоді, виховання дитини як національно свідомого громадянина країни, який прагне самореалізації в суспільстві

Основні завдання Гімназії № 4 ММР ЗО:• різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб;
• збереження і зміцнення морального, фізичного і психічно здоров'я вихованців; виховання школяра як громадяни України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєвої соціально компетентної особистості, здатно здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення різноманітних життєвих ситуаціях;
• формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;
• становлення в учнів цілісного наукового світогладу, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентностей на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво, оволодіння засобами пізнавальної практичної діяльності;
• виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення, формував готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією;
• виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичнним ставленням до навколишнього світу і самої себе.

Кiлькiсть переглядiв: 694