Конкурс

/Files/images/konkurs/1.png

Негаразди в усіх їхніх проявах глибоко впливають на школи в усьому світі. У багатьох школах учні не лише не втрачають своїх прагнень, віри в себе та рішучості досягти успіху, але й демонструють здатність або "вміння вчитися" в несприятливих умовах. Підхід, заснований Амартьясеном і розвинутий Мартою Нуссбаум, є основою для оцінки благополуччя і процвітання людини, в якому основна увага приділяється тому, що люди здатні "робити" і "бути" (їхнім можливостям), а не досягнутим результатам або "функціонуванню". У всіх прикладах негараздів у літературі чітко простежується ідея: школи не можуть подолати фундаментальні причини негараздів, але вони можуть використовувати негаразди як тло для розвитку прагнень і волі до успіху. Ряд понять, таких як стійкість і сила духу, набули популярності в широкій літературі, присвяченій проблемам і навчанню.

Стійкість найкраще визначити так: "Свідоме намагання рухатися вперед у глибокодумний та інтегрований позитивний спосіб у результаті уроків, винесених з несприятливого досвіду; здатність динамічної системи успішно адаптуватися до збурень, які загрожують життєздатності, функціонуванню та розвитку цієї системи; процес використання ресурсів для підтримання добробуту". Таким чином, "життєстійкість має значення, оскільки не лише навчання та шкільний успіх можливі всупереч несприятливим обставинам, але й освіта може стати засобом подолання цих обставин".


23.02.2024 Мелітопольська гімназія № 4 Мелітопольської міської ради Запорізької області подала заявку на конкурс "Найкраща школа світу" у номінації "Долаючи труднощі". Тим самим наш заклад освіти офіційно тепер претендує на те, щоб стати однією з наступних найкращих шкіл світу.

/Files/images/konkurs/3.png /Files/images/konkurs/4.png

Кiлькiсть переглядiв: 35